Zajęcia z języka angielskiego

Smerfy i Biedronki – zajęcia z języka angielskiego
Tematy w grupach młodszych

Październik

  • wprowadzenie słów związanych jesienią: acorns, leaves, cones, hedgehog,
  • utrwalanie słów w zabawach z piosenka „All the leaves are falling down”,
  • nauka słów związanych z pogodą: sunny, windy, raining, snowing, stormy,
  • nauka piosenki „What’s the weather like today?”,
  • zabawy statyczne z kartami obrazkowymi,
  • nauka słów związanych z jesiennymi akcesoriami: umbrella, scarf, sunglasses, coat, clouds,
  • poznawanie melodii jezyka podczas oglądania animowanego filmu na temat jesieni,
  • utrwalenie poznanych słów w grach i zabawach muzyczno-ruchowych.
    Listopad
  • nauka słów związanych z transportem: bike, train, plane, bus, boat,
  • nauka piosenki: „the wheels on the bus”,
  • nauka wyrażania emocji w jezyku
    angielskim: I’m happy, I’m sad, I’m
    scared, I’m angry,
  • nauka piosenki „If you happy and you know it”,
  • nauka cześci ciała: head, nose, eyes, ears,
  • nauka piosenki “My teddy bear has…”, „Head and shoulders”,
  • zabawy rytmiczne w kole,
  • gry i zabawy ruchowe utrwalające materiał leksykalny,
  • powtórzenie piosenek.

Motylki i Muminki – zajęcia z języka angielskiego

Tematy w grupach starszych
Październik

  • nauka słów związanych z jesienią: acorns, leaves, cones, squirrel, hedgehog,
  • utrwalanie słów w zabawach z piosenką „All the leaves are falling down”,
  • zabawy słowne i muzyczno-ruchowe,
  • nauka słów związanych z pogodą: sunny, windy, raining, snowing, stormy, Cloud,
  • nauka piosenki „What’s the weather like today?”,
  • utrwalanie materiału w grach i zabawach ruchowych,
  • nauka słów związanych z jesiennymi akcesoriami: umbrella, scarf, sunglasses, coat, wellingtons,
  • inscenizacja historyjki za pomocą kart obrazkowych,
  • zanawy muzyczno – ruchowe w kole,
  • nauka słów związanych z jedzeniem: bread, milk, water, orange juice, chicken, fish,
  • nauka wyrażania swoich upodobań żywieniowych: zwroty: do you like…? Yes/No, I like…, I don’t like…
  • zabawy statyczne „which one is missing”, „chinesse whispers”.
    Listopad
  • nauka słów związanych z transportem: bike, train, plane, bus, boat, ship,
  • nauka piosenki: „the wheels on the bus”,
  • zabawy słowne i ruchowo – muzyczne,
  • zabawa „what’s in the picture nr 3?,
  • nauka wyrażania emocji w języku
    angielskim: I’m happy, I’m sad, I’m
    scared, I’m angry,
  • nauka piosenki „If you happy and you know it”,
  • nazywanie emocji: She’s angry, He’s happy i odpowiadanie przez dzieci na pytanie: How do you feel today?,
  • nauka cześci ciała: head, nose, eyes, arms, shoulders, fingers, legs, ears, toes,
  • nauka piosenek “Head and shoulders” i “One little finger”,
  • „Change your place” – dzieci siedzą w kole na dywanie. Każde z nich otrzymało kartę z poznaną częścią ciała. Nauczyciel wypowiada dwie nazwy, a dzieci, które trzymają odpowiednie karty zamieniają się miejscami,
  • utrwalanie materiału leksykalnego w grach i zabawach ruchowych
  • powtórzenie piosenek.