Zajęcia z języka angielskiego
Smerfy i Biedronki – zajęcia z języka angielskiego
Tematy w grupach młodszych
Październik
- wprowadzenie słów związanych jesienią: acorns, leaves, cones, hedgehog,
- utrwalanie słów w zabawach z piosenka „All the leaves are falling down”,
- nauka słów związanych z pogodą: sunny, windy, raining, snowing, stormy,
- nauka piosenki „What’s the weather like today?”,
- zabawy statyczne z kartami obrazkowymi,
- nauka słów związanych z jesiennymi akcesoriami: umbrella, scarf, sunglasses, coat, clouds,
- poznawanie melodii jezyka podczas oglądania animowanego filmu na temat jesieni,
- utrwalenie poznanych słów w grach i zabawach muzyczno-ruchowych.
Listopad - nauka słów związanych z transportem: bike, train, plane, bus, boat,
- nauka piosenki: „the wheels on the bus”,
- nauka wyrażania emocji w jezyku
angielskim: I’m happy, I’m sad, I’m
scared, I’m angry, - nauka piosenki „If you happy and you know it”,
- nauka cześci ciała: head, nose, eyes, ears,
- nauka piosenki “My teddy bear has…”, „Head and shoulders”,
- zabawy rytmiczne w kole,
- gry i zabawy ruchowe utrwalające materiał leksykalny,
- powtórzenie piosenek.
Motylki i Muminki – zajęcia z języka angielskiego
Tematy w grupach starszych
Październik
- nauka słów związanych z jesienią: acorns, leaves, cones, squirrel, hedgehog,
- utrwalanie słów w zabawach z piosenką „All the leaves are falling down”,
- zabawy słowne i muzyczno-ruchowe,
- nauka słów związanych z pogodą: sunny, windy, raining, snowing, stormy, Cloud,
- nauka piosenki „What’s the weather like today?”,
- utrwalanie materiału w grach i zabawach ruchowych,
- nauka słów związanych z jesiennymi akcesoriami: umbrella, scarf, sunglasses, coat, wellingtons,
- inscenizacja historyjki za pomocą kart obrazkowych,
- zanawy muzyczno – ruchowe w kole,
- nauka słów związanych z jedzeniem: bread, milk, water, orange juice, chicken, fish,
- nauka wyrażania swoich upodobań żywieniowych: zwroty: do you like…? Yes/No, I like…, I don’t like…
- zabawy statyczne „which one is missing”, „chinesse whispers”.
Listopad - nauka słów związanych z transportem: bike, train, plane, bus, boat, ship,
- nauka piosenki: „the wheels on the bus”,
- zabawy słowne i ruchowo – muzyczne,
- zabawa „what’s in the picture nr 3?,
- nauka wyrażania emocji w języku
angielskim: I’m happy, I’m sad, I’m
scared, I’m angry, - nauka piosenki „If you happy and you know it”,
- nazywanie emocji: She’s angry, He’s happy i odpowiadanie przez dzieci na pytanie: How do you feel today?,
- nauka cześci ciała: head, nose, eyes, arms, shoulders, fingers, legs, ears, toes,
- nauka piosenek “Head and shoulders” i “One little finger”,
- „Change your place” – dzieci siedzą w kole na dywanie. Każde z nich otrzymało kartę z poznaną częścią ciała. Nauczyciel wypowiada dwie nazwy, a dzieci, które trzymają odpowiednie karty zamieniają się miejscami,
- utrwalanie materiału leksykalnego w grach i zabawach ruchowych
- powtórzenie piosenek.