Zajęcia z języka angielskiego w marcu
Smerfy i Biedronki – zajęcia z języka angielskiego w marcu
Tematy dla grup młodszych:
- nauka słów związanych ze zwierzętami,
- nauka piosenki: Walking in the jungle,
- “Kalambury”,
- nauka słów dotyczących zwierząt oraz ich cześci ciała,
- słuchanie i naśladowanie gestami piosenki „Let’s go to the zoo”,
- zabawy i gry statyczne utrwalające nowe słowa,
- nauka słów związanych z pomieszczeniami w domu: living room, dinning room, kitchen, bathroom, bedroom,
- zabawy statyczne w kole wykorzystujące karty obrazkowe,
- utrwalanie materiału leksykalnego w grach i zabawach muzyczno – ruchowych,
- nauka słów dotyczących wiejskich zwierząt: duck, pig, cat, dog, horse, cow,
- nauka piosenki: Old McDonald had a farm,
- zabawa kalambury,
- zabawy ruchowe przy piosenkach związanych z tematyką zwierząt” Old McDonald had a farm, The Animals on the farm, Who took the cookie? (Farm Animals version),
- nauka słów związanych z wiosną: grass, sun, bird, flowers, wind, umbrella,
- przypomnienie kolorów na podstawie piosenki o tęczy „Rainbow song”,
- zabawy w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych i miękkiej piłeczki,
- konsolidacja i utrwalenie materiału leksykalnego w grach i zabawach oraz poprzez odgrywanie ruchem poznanych piosenek.
Muminki i Motylki – zajęcia z języka angielskiego w marcu
Tematy dla grup starszych:
- nauka słów związanych z przeciwieństwami: big-small, fast-slow,
- nauka piosenki: Rolly Polly,
- zabawy przy piosence: Open close them,
- nauka słów dotyczących zwierząt oraz ich cześci ciała,
- zabawy i gry statyczne utrwalające nowe słowa,
- nauka piosenka „walking in the jungle”,
- odgrywanie piosenki “let’s go to the zoo”,
- nauka słów związanych z pomieszczeniami w domu oraz ze sprzętami domowymi: living room, dinning room, kitchen, bathroom, bedroom, wardrobe, bed, table, chair,
- zabawa utrwalająca słowa „Chinese whispers”,
- nauka piosenki: wind the bobbin up,
- zabawy i gry utrwalające materiał leksykalny,
- powtórzenie piosenek,
- nauka słów dotyczących wiejskich zwierząt: duck, pig, cat, dog, horse, cow,
- nauka piosenki: Old McDonald had a farm,
- zabawa kalambury,
- zabawa “find the pairs”,
- zabawy ruchowe przy piosenkach związanych z tematyką zwierząt,
- nauka słów związanych z wiosną: grass, sun, bird, flowers, wind, umbrella,
- utrwalenie materiału leksykalnego w grach i zabawach w kole,
- powtórzenie piosenek.