Zajęcia z języka angielskiego w marcu

Smerfy i Biedronki – zajęcia z języka angielskiego w marcu
Tematy dla grup młodszych:

  • nauka słów związanych ze zwierzętami,
  • nauka piosenki: Walking in the jungle,
  • “Kalambury”,
  • nauka słów dotyczących zwierząt oraz ich cześci ciała,
  • słuchanie i naśladowanie gestami piosenki „Let’s go to the zoo”,
  • zabawy i gry statyczne utrwalające nowe słowa,
  • nauka słów związanych z pomieszczeniami w domu: living room, dinning room, kitchen, bathroom, bedroom,
  • zabawy statyczne w kole wykorzystujące karty obrazkowe,
  • utrwalanie materiału leksykalnego w grach i zabawach muzyczno – ruchowych,
  • nauka słów dotyczących wiejskich zwierząt: duck, pig, cat, dog, horse, cow,
  • nauka piosenki: Old McDonald had a farm,
  • zabawa kalambury,
  • zabawy ruchowe przy piosenkach związanych z tematyką zwierząt” Old McDonald had a farm, The Animals on the farm, Who took the cookie? (Farm Animals version),
  • nauka słów związanych z wiosną: grass, sun, bird, flowers, wind, umbrella,
  • przypomnienie kolorów na podstawie piosenki o tęczy „Rainbow song”,
  • zabawy w kole z wykorzystaniem kart obrazkowych i miękkiej piłeczki,
  • konsolidacja i utrwalenie materiału leksykalnego w grach i zabawach oraz poprzez odgrywanie ruchem poznanych piosenek.

Muminki i Motylki – zajęcia z języka angielskiego w marcu
Tematy dla grup starszych:

  • nauka słów związanych z przeciwieństwami: big-small, fast-slow,
  • nauka piosenki: Rolly Polly,
  • zabawy przy piosence: Open close them,
  • nauka słów dotyczących zwierząt oraz ich cześci ciała,
  • zabawy i gry statyczne utrwalające nowe słowa,
  • nauka piosenka „walking in the jungle”,
  • odgrywanie piosenki “let’s go to the zoo”,
  • nauka słów związanych z pomieszczeniami w domu oraz ze sprzętami domowymi: living room, dinning room, kitchen, bathroom, bedroom, wardrobe, bed, table, chair,
  • zabawa utrwalająca słowa „Chinese whispers”,
  • nauka piosenki: wind the bobbin up,
  • zabawy i gry utrwalające materiał leksykalny,
  • powtórzenie piosenek,
  • nauka słów dotyczących wiejskich zwierząt: duck, pig, cat, dog, horse, cow,
  • nauka piosenki: Old McDonald had a farm,
  • zabawa kalambury,
  • zabawa “find the pairs”,
  • zabawy ruchowe przy piosenkach związanych z tematyką zwierząt,
  • nauka słów związanych z wiosną: grass, sun, bird, flowers, wind, umbrella,
  • utrwalenie materiału leksykalnego w grach i zabawach w kole,
  • powtórzenie piosenek.